Thursday, April 25, 2013

wah Harga Emas Hari Ini 26 April Makin Naik


Harga Emas Hari Ini Jumaat 26 april 2013 nai


salam semua selepas beberapa hari tiada posting baru... pagi jumaat yang mulia ini kelihatan harga emas dunia semakin menongkat naik....


Graf Harga Emas Hari Ini Jumaat 26 april 2013...semakin naik ada beberapa syarikat emas yang masih belum update harga emas fizikal semasa mereka pagi ni. jadi pada yang mempunyai platform untuk lock harga pagi ni agak untung disitu...

contoh anggaran perubahan harga emas di kedai emas online , jika di ikut harga emas semasa spot semalam sekira usd1440/oz manakala harga emas spot pagi ini pula sekitar usd1470++/oz perbezaan sekitar meningkat 30usd... jadi perubahan anggaran pada emas fizikal juga adalah sekitar rm3-5 ringgit juga la kan.
kalau korang beli 10gram dekat rm50 ringgit gak tu...


jadi harga terkini dari kedai emas di update oleh seorang teman facebook semalam adalah rm160 emas 916, manakala emas 999 rm170 tidak termasuk upah.


jadi sangat beruntungla pada yang dah mengambil kesempatan pada harga emas murah gila minggu ni untuk mula menyimpan emas. ada juga yang membeli emas untuk dibuat hantaran kahwin. seperti dinar syifa.


semoga hari jumaat yang mulia ini dapat kita manfaatkan sebaiknya. sekian untuk pagi ni... masa untuk sambung kerja :)

No comments:

Post a Comment