Saturday, March 23, 2013

Ajal seorang penyamun.


Gambar Hiasan


Kuala Lumpur: Seorang lelaki yang dipercayai memecah masuk rumah seorang lelaki warga Pakistan maut akibat terjatuh dari tingkat dua selepas menyedari kehadiran polis, pagi semalam.

Difahamkan, lelaki terbabit parah di kepala dan dikejarkan ke Hospital Kuala Lumpur (HKL) untuk menerima rawatan tetapi disahkan meninggal dunia.

Ketua Jabatan Siasatan Jenayah Kuala Lumpur Datuk Ku Chin Wah berkata, kejadian berlaku kira-kira jam 3.30 pagi sebaik mangsa pulang ke rumahnya di Jalan Raja Laut di sini.

“Sebaik tiba di rumah, mangsa mendapati pintu terbuka dan melihat seorang lelaki tidak dikenali sedang menggeledah rumahnya.

“Berlaku pergelutan dan pertengkaran ketika mangsa cuba menghalang tindakan suspek yang dipercayai mahu melarikan barang berharga,” katanya semalam.

Menurutnya, suspek kemudian menyerang tuan rumah dengan pisau menyebabkannya mengalami kecederaan tetapi sempat mengunci penjenayah itu di dalam rumahnya.

“Mangsa menghubungi polis sebelum sepasukan unit peronda tiba. Suspek yang terkejut mendengar bunyi siren bertindak terjun dari tingkat dua rumah itu menyebabkan dia cedera parah di kepala,” katanya.

Sumber. Mymetro

No comments:

Post a Comment