Wednesday, July 10, 2013

ISU PERCINTAAN PUTERI AWANI AHMAD DENGAN HUZAIRIE YAHYA – KAMI TAK PUTUS LAGI???


KISAH CINTA PUTERI AWANI DENGAN HUZAIRIE – VIDEO BUDAK BARU COUPLE SEMINGGU | Sebelum ini kita dikejutkan dengan video yang bertajuk BUDAK BARU KAPEL SEMINGGU yang memaparkan seorang gadis yang terlalu taksub dengan percintaan mereka yang baru seminggu membuat video cinta untuk kekasihnya.
Video terbabit telah mendapat kritikan yang sangat hebat dari ramai pihak yang berpendapat mereka sepatutnya fokus pada pelajaran. Tidak kurang juga yang menerbitkan gambar troll dan video parodi untuk mengkritik tindakan mereka.
Selepas kritikan yang sangat hebat itu, Puteri Awani telah meluahkan perasaannya di dalam laman blog beliau iaitu http://puteriawaniahmad.blogspot.com/ dan menyifatkan segala yang berlaku adalah teguran dan dugaan dari Allah.
Selepas semua itu, dipetik dari laman facebook, mereka berdua dikatakan telah memutuskan perhubungan kerana malu dengan segala yang berlaku.
Dan yang paling terbaru, dipetik dari akaun twitter mereka, Huzairie menegaskan bahawa kedua mereka masih bercinta.
Layan Gwiyomi versi boyfriend couple seminggu.
HUZAIRIE YAHYA
hey awak. awak dengar tak ni. saya cinta awak lepas saya clash dengan awek yang saya tinggalkan semalam! bukan sehari, bukan 2 hari, bukan 4 hari. tapi selagi saya tak jumpa awek lagi comel saya setia dengan awak! awak ingat tak hari ini hari apa ? dah seminggu hubungan kita. seronok sangat!
P/s : Tak kisahlah anda sokong tindakan mereka berdua ni atau tidak. Yang paling penting, jangan kongsikan hal peribadi anda di laman sosial. Kepada adik berdua ni, ada baiknya korang senyap buat seketika untuk meredakan kisah cinta korang yang menjadi popular itu.,,perlu dinasihatkan bukan kritik ok. by muz

No comments:

Post a Comment